dissabte, 9 d’abril del 2016

La cançó dels Invadits




La cançó dels Invadits



No passareu ! I si passeu,

serà damunt d'un clap de cendra;

les nostres vides les prendreu,

el nostre esperit no l'heu de prendre.

Mes, no serà! Per més que feu,

no passareu!


No passareu! I si passeu

Quan tots haurem deixat de viure

sabreu de sobres a quin preu

s'abat un poble digne i lliure.

Mes, no serà! Per més que feu,

no passareu!


No passareu! I si passeu

decidirà un cop mes la història

entre el saió que clava en creu

i el just que hi mor, de qui és la glòria.

Mes, no serà, per mes que feu,

no passareu!


A sang i a foc avançareu

de fortalesa en fortalesa,

però, què hi fa si queda en peu

quelcom més fort: nostra fermesa!

Per xò cantem: << per més que feu,

no passareu! >>



Apel-les Mestres





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada