dimecres, 24 de febrer del 2016

La germaneta



                                                                            

                                                           Germaneta


Bessonetes érem

germanetes som,

casadeta ella

soltereta jo.

La solitud meva

desesperació.

L'amor també sento

pel mateix minyó.

Àngel de la guarda

ajuda'm si pots!

L'amargo i la pena

m'omplen el cor.

La germana amiga

aimo sobretot,

feliç i ditxosa

vull veure-la jo.

A ell, el vull veuré

feliç i ditxós

cuidant a la nina

de la seva amor.

Ja de lluny vigilo

sa satisfacció.

M'ha vingut a veure

la resignació.

L'animeta meva

troba altres camins

supera entrebancs,

se'n va cap els cims.


                                                                                       Magda Lladó  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada